نوشته شده توسط : امیر

 

ضمانت خرید و بازگشت وجه

مجتمع تجاری کیا استوک برای اولین بار در کشور اقدام به راه اندازی یک فروشگاه کامل مجازی و آنلاین فروشگاه اینترنتی پوشاک استوک ( تاناکورا اینترنیتی، کاملا نو و تازه و بهداشتی ) در ایران گرفته است.

لذا با توجه به فروش آنلاین ارایه ضمانت برای همه محصولات فروخته شده از نیاز ها و اولویت های اولیه و مد نظر مشتریان پوشاک استوک یا لباس تاناکورا می باشد که ما در فروشگاه اینترنتی فروش پوشاک استوک ( تاناکورای کاملا نو و استفاده نشده ) به این نیاز و خواسته مشتریان خرید اینترنتی استوک جامه عمل پوشاندیم و اقدام به ضمانت عودت کالا و برگشت وجه به مشتری تا 48 ساعت پس از تحویل محصول به مشتری را گرفته ایم.

لذا از شروط ضمانت هر محصول حتی کالای استوک در فروش اینترنتی پوشاک استوک نو تعیین شرایط ضمانت می باشد که در بندهای ذیل به آن اشاره خواهیم نمود .

1 - کالای ارسالی بدون قید و شرط فقط تا 48 ساعت پس از تحویل به مشتری قابل استرداد می باشد .

2 - با توجه به اینکه محصولات کاملا تازه بوده لذا امکان برگشت کالا در صورت شسته شدن و حتی استفاده برای نیم ساعت هم مقدور نبوده و حتما کارشناسان ما موضوع را بدقت بررسی می نمایند و برگشت کالا فقط در شرایط عدم استفاده از پوشاک استوک میسر می باشد.

3 - حتما نام و نام خانوادگی خریدار و شماره قبض و یا فیش بانکی در زمان خرید و یا شناسه های ثبت شده در سیستم به همراه تاریخ دقیق را روی برگه ای نوشته و همچنین یک شماره کارت بانکی ( ترجیحا ملی ) را با بار برگشتی عودت داده و بار بایستی از طریق پست سفارشی ارسال گردد .

4 - شایان ذکر است کلیه هزینه های حمل در صورت عودت برعهده مشتریان محترم بوده و تسویه حساب در اسرع وقت توسط امور مالی مجتمع انجام خواهد شد.

5- فقط درصورتی که جنس معیوب بوده یا اشتباه از طرف گروه کاری مجتمع تجاری کیا استوک صورت گرفته باشد هزینه های حمل به عهده ی کیا استوک می باشد.

 

 

 

http://poshak-stock9.tarlog.com/

 

http://lebas-tanakora7.mojblog.ir/

 

http://www.poshak-stock9.loxblog.com/

 

http://lebas-tanakora8..com/

http://poshak-stock10.bigsite.ir

 

 



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 فروردين 1397 | نظرات ()